Thursday, August 4, 2011

Senario Ops Pocot 2011


Sinopsis : Senario The Movie Ops Pocot mengisahkan tentang 3 lelaki yang berlainan. Masing-masing mempunyai karakter yang pasif dan sentiasa ditindas oleh orang sekeliling mereka. Azli seorang pemuda yang masih bujang dan bekerja sebagai pengawal keselamatan di sebuah pasaraya. Azli seorang yang mudah penat dan mudah tertidur dalam apa keadaan sekalipun. Mazlan seorang pemuda yang penakut dan bekerja di sebuah syarikat swasta. Beliau selalu dibuli oleh rakan sekerjanya malah sejak kecil lagi dia menjadi mangsa buli rakan-rakannya. Wahid pula seorang yang pendiam dan bekerja di sebuah agensi membekalkan pekerja-pekerja asing. Sikap mereka itu membuatkan ketua mereka mengambil langkah memasukkan mereka ke kem motivasi yang dikendalikan oleh Ikatan Relawan Malaysia (RELA).

Tujuan utama ketua masing-masing mendaftarkan mereka adalah untuk membantu dalam mengubah cara hidup mereka. Ketika di kem motivasi tersebut, mereka turut berkenalan dengan Hairi, Bob, dan Maman. Turut sama terlibat dalamkem ini ialah Azie, Mala, dan Ann. Sepanjang penglibatan mereka dalam kem motivasi ini, mereka dilatih oleh seorang bekas pesara askar iaitu Pak Bad yang sememangnya terkenal dengan sikap bengis dan garangnya. Berbagai kisah lucu yang terjadi sepanjang penglibatan mereka menyertai kem RELA ini. Bermula dengan latihan yang teruk oleh Pak Bad serta kenakalan Bob, Maman, Ad dan Hairi sehinggalah ke bibit-bibit cinta diantara Azie, Mala, dan Ann terhadap Azli, Mazlan, dan juga Wahid. Adakah kem motivasi ini berjaya mengubah sikap mereka atau sebaliknya?


Filesonic Download:

http://www.filesonic.com/file/1596373944/Senario.Ops.Pocot.2011.SDTV.Anon.Jiwang.ORG.avi



Aku pun x download lagi..Cuba ar try..Hope enjoy..

2 comments:

miramalek said...

best ke?? ak pelik betul ngan senariO nie au.. haha,... die punye movee tak de lah meletup2 sangat... tapi stiap taOn mst je buat filem...haha... botOl, if ko cari2 movee t, tetiba jumpa filem "khalifah" tolong download eh, ak cari tak jumpa r... die cite indOn... islamic nye versiOn..

botol said...

aku tgh download cter nih..tapi xkesah lah,download je pun,klo tgk wayang,memang x berbaloi ar..tapi aku tgk org komen cter ni dye ckap ni cter lain ckit...xtau lah,,kte kene tgk dlu,bru ley kritik...senario ni sbb dye lame je ley tahan kan...cter khalifah?indon,alrite.. aku try carik k..lagi nak cter per??