Thursday, August 4, 2011

Selamat Tinggal..


Skg header aku dah xder kan??tu lah...Aku bkn pandai wat header pun...Tapi di sebab kan dah bosan asek tgk muka aku jer,aku remove...dah lamer gak header nih aku pky...

kredit to KUNO...

aku nak try blajar wat header ar..Sesape yang pandai,ley tlg aku... ;p

5 comments:

Wanie Affandi said...

tutorial di utube sgt berguna nk wat header...heheheheh

botol said...

Yeke?? alrite..thnx sgt2... (sbnr nye mls je nak wat,sanggup upah orang) hahahaha ;p

(the naked writer) said...

(sekadar pendapat)

polish skill writing first botol...yg lain2 tu skadar hiasan je.

pembaca yg suke entry ko

atau

pembaca yg suke header ko

mana 1 kau nak?

Not really a writer[Ez] said...

sedih bunyik nyer botol kih3......

botol said...

Balam-thnx sangat2 weyh..ko pembakar semangat aku...tapi ape yang aku nak kene polish ek?? ;p

Kuno-tau xper..nak tlg wat kan x?haha