Tuesday, December 28, 2010

Dia Dah Nak Terbang...huhu

Germen?
Ade ape ngn germen..
Huhu
Dia nak terbang ke Germen dah..
Lagi bape jam agi..
Flight dier gerak kul 8..
Nnt kul 3dier dah nak g KLIA dah..
Aku?
Aku Malaysia ar..Anak jati Malaysia..
Tgk Malaysia menang AFF..haha
Xnak ar sdey2..
X sempat nak roger dak2 ygg dah g turki dah..
Nak suh dye org amek kan sign ahmed altintop..haha
Skang ni utk yg ke Germen..
Korang leklok kat sane tau..
Yna,Dusun,Ecah,Pido..Ko jage Leq bebaik k
Pkai baju tebal2..
Bwk ubat lebey..Papehal jgn lupe kte org kat Malaysia nih..
Skype ader,Ym ader..
Bagi ar buah tgn utk aku..
xkesah ar dpt sign dari sesiape ker..
Yg penting org Germen..haha


[utk leq je,yg selain dari thaleq,tok sah bace]
Leq,Jage dri bebaik tau..
Jgn mkn seafod,jgn mkn ayam..Pandai2 lah nak mkn pe ye..[g Kp kan?]
Pakai tebal2..Jgn lupa solat k..
Yg penting jgn lupa orgg kat sini..
Klo free,contact ar..ym ke skype ke..
Ame gmbo byk2 tau..
Nak tgk..
Assalamualaikum.



p/s Jgn korang muntah dlm kapal terbang sudah
p/s 1 Pada yg g australia lak,gudluck korang...

5 comments:

thaleqfatihah said...

thanx mr b:)
xkan pena lupekanmu:)

botol said...

wlcm..
Jgn sesekali lupe tau..

vono man said...

hahhaa... ye le 2...

amin said...

we arrived istanbul and now at ankara dah ;)

botol said...

dusun-hehe..bwk buah tgn utk aku
bellamin-wowww..ape yg menarik di saner??wat ar lintas langsung..