Thursday, May 6, 2010

Swimming~~

[ini lah aku]

Hari yg lame aku nanti2..
Swimming kat Putraja..
Sudah byk gak peluang yg telah aku lepas kan sblum ni.
Tapi kali ini ajakan Kintan tidak aku tolak..
Dengan suasana kolej yg agak suram dah sepi ni stelah letrik di kolej baru wujud..
Seharian tanpa letrik memang agak memenat kan.
Tapi aku dgn tanpa segan silu,melepak di dlm bilik mtm,sebab kat situ letrik je ader..
Kita lupa kan kisah panas dan suram di kolej..
Aku nak citer 1st time berenang di putrajaya..
Antara yg terlibat adalah:
Kintan
Botol yg Comeyl[lantak ar blog aku,aku nak perasan ke ape ke..haha]
Midot
Bell si minah rempit EGO
Adyla.A
Kali ini memang bersemangat gler nak g swimming..
Ye lar,dah mengidam kan...
Agak berkobar2 maser perjalanan,tpi perasaan itu ilang di buai buaian..
Ujan telah timpa di tempat kejadian..
Memang down gler bangsat maser tu.
Tapi tanpa ptus asa dan smgt yg di tunjukan drpd pandatang2 yg bru nak blajar brenang,
Ujan banjir reda dgn tiba2.
YEEeeeeaaaaaahhhhhhaaaaaaa!!!!
Maser swimming 2,perlbagai gaya aku dpt belajar..
Yg dulu nye aku hanya ader gaya bebas dugong,
tapi skang aku tau gaya bot itik, gaya kuak kura2, mcm2 lah.
Lebey kurang 2jam gak ar breneng tanpa menghirau kan orang sblh,
Akhir nye tmpt tu sudah sampai had nye..
Dah setle2 sume bersalin,tiba ujan dtg menimpa lagi,.
Alhamdulillah..Memang rezki kte orang..
Nak g mkn plak kat putrajaya..
Yeah..aku tgk pun dah rase x sdp,tpi mkn je lah,prot dah nyanyi lagu negaraku dah..
tgu punya tgu,mknan x siap2 lagi.
Dah sampai beruban rmbt aku tgu..
Maser yg kita tgu x sepadan dgn rase masakan..
Bak kata pepatah mmbr aku,
'Ibarat sang babi menunggu hidung nyer mancung'
SEKIAN.

p/s Time kasih Kintan byk ajar aku berenang
p/s^1 Terlepas roti john
p/s^2 Bell,rahsia ko kat aku..hahaha
p/s^3 Mood:-jiwang badut ;p
p/s^4 Es Wai Ji sama kamooo..

1 comment:

beLL said...

rahsie ape rahsie??hahha..siot..kau igt rahsie kau pon kat aku..hahahhaha..


gaye bot karam satuuu...hehhee