Tuesday, May 4, 2010

gAdis pEmAlu

hmm..Tajuk ni aku petik dari tajuk lagu band yang aku minat gilerr.
Setakat ini lah,aku dgr lagu ni je kat umah..
Stelah hp aku meninggal,laptop aku jtuh ckit,aku tiada tmpt menumpang kasih.
hanya lagu ini je lah menemani riang ria hidup aku.
Lagu ni simple jerk..
Harap korang sume enjoy ngn lagu nih..
Grey sky morning terbaekk..





Lirik Lagu Gadis Pemalu – Grey Sky Morning

si gadis yang pemalu
melambai ke arah ku
memandang ke arah ku
senyum tersipu..

ke mari…
datang kepada ku
ku ingin menyanyi
nyanyian untukmu…

sayangku..
mari kepadaku
jangan malu-malu
menari dengan ku
ikut rentak lagu
nyanyikan laguku
ikut iramaku..

chorus :

hey si gadis
si gadis pemalu yang comel dan ayu..
menawan hatiku..hey hey hey

hey si gadis
si gadis pemalu jangan control ayu
lalalalalalalalalaaaaa……

si gadis yang pemalu

No comments: