Monday, March 1, 2010

Mulut ku Di bibir mu

Hari yg plg aku x suke adalah ari ini.
sbb aper??ntah lah..bgi aku ari ini smcm gler ar.
Pagi2 aku dah ilang mood dah.
Pagi2 dtg blik aku nak pinjam suar,ape kejadah nye..igt aku ni blik bundle ke hah??
Ko...Aku memang mksd kan..Aku dah bosan dgn ko..
Mls aku nak cter pasal ko..buang maser aku jerk.
Hmm..Pagi yg agak biase..bgn awal ke claz acc..
Hmm..memang ari ini aku x dpt nak concentrate ngn acc aku..[pdahal x pnh concentrate pun]
Sambil claz acc,aku sebok hafal skrip utk sketsa HE nnt...Memang mencabar minda aku nih.
dah hbs claz acc,mcm biaser aku,tongga ngn pajaa g breckfast..
Aku pun dgr bangga nyer order...

Botol : ane, telor bawang dua, roti kosong satu..

Ane : @#$%%^&

Botol : [aku x dgr ape dier ckap td,aku ulang balik order]telur bwg satu, telur dadar satu..

[tongga mencelah]

Tongga: ane tanye bru order ke,bkn ulang order

[aku dlm hati seraya berkata]

Botol : Dah lah pekak,mengong plak 2...ape kejadah nye telor dadar...

[aku di gelak kan oleh ane,tongga ngn pajaa]

Malas aku nak tunjuk muka kat cafe eco lagi....Malu gler babeng..
makanan pun dah siap..tongga dah amek roti telur dahulu..strusnye aku..tgu punye tgu..siap lah..
tapi roti telur bwg jer...maner roti kosong aku?Aku dgn bangga nyer pun barkata..

Botol : Ane,mane telur kosong??

Ane : [dgn agak blur dan hairan]dier menjawab, Telur kosong xder...roti kosong ader..

[sambil ketawa]

Ya Allah...Malu gler babeng..dua kali kene gelak ngn ane nih..tension2..Tapi aku gelak sendirian..

HAri ini aku ader sketsa utk HE...aku kene blakon..bler aper..aku xder bakat pun nak blakon..kene hafal skrip lak 2...huhu..aku tgk sketse yg lain2 sume spontan..aku jer yg gune skrip..tpi aku redha jerk...bkn slalu kan..Aku nak serius kali ini.
Tapi maser sketsa 2,pergh..byk gler aku salah ckap..Merapu2...Nseb baik orang lain x dgr...
Klo x,memang aku kene bahan ar...kul 3 aku kene jmpe DR.IS atas sbb2 yg x ley d gtau..
Ketuk punye ketuk,x der org menyahut..aku pusing tombol,kunci..Aku pun rase ptus asa,dan ingin memaki hamun,tapi aku x sempat...pintu trus terbuka..Dr is yg membuka pintu...Nseb baik x kutuk beliau td,,klo x,hancur aku..haha..Dr Is sporting gler..NApe lah aku x blajar btl2 slamer nih...Pastu g claz dier plak...Dgn azam yg baru aku masuk ke DK..tpi malang nye azam aku x lama,cuace dlm DK panas gler..X sanggup aku menahan kepanasan ini...
Petang lak ader training ragbi..Aku smgt gler..aku di ajar mcm2..mkin membuak2 minat aku pd ragbi nih..Ari nih training x pnt sgt coz byk ajar taktikal..Lupa nak ckap..Ari nih dpt jaket Tenikal..Lawa siot..sape nak bli,boley order kat aku..Walaupun mhal,tapi berbaloi sgt2..X nyesal aku beli..hehe..Mlm lak ader meeting Rek..Agak membosan kan..Yg penting tema family day 'cuit cuit sayang' hahaa..memang terbaik ar tema..Time kasih EN.OPEL..

p/s Aku agak pendiam ari ini..Mcm sesuatu akan berlaku nnt~~~~

No comments: