Sunday, February 28, 2010

Semalam


Semalam[bersamaan 28feb2010] adalah hari yg agak kurang mcm..Aku pun x tau kenape/bagaimana boley jadi yg sedemikian..Adakah dtg nye bulan??[xmungkin]
Adakah aku marah??[x mungkin] Adakah aku emo??[x mungkin]
Habis 2 knape??[Aku risau ar] Asal aku risau??[ntah lah] Hbs 2 nape wat entri ni? [lantak aku ar,blog aku!!!]

Mintak maaf ar smlm mood aku kurang stabil...Siape yg telah di caci maki oleh aku,aku mohon ampun dan maaf..bkn kehendak aku..Otak aku lak kurang center stakat nih..Dah short agak nyer..Bkn sng nak nmpk aku mcm nih..Aku nih kan slalu nyer baik hati,sopan santun[eee..geli]..
Aku pun xtau nape aku moody..Mungkin aku rindu kan tanah tumpah darah aku[umah aku]
Eleh,bler balik umah,bkn nak duduk umah..Gtal nak kuar sane cni..Igt umah 2 hotel aper.. aaaahh...Yg penting aku nak blek..Aku nak jmpe mmbr2 aku..Tapi x berkesempatan ar.. Mgu nih aku bz giler2 babeng..Bz sampai xder maser nak korek idung[cube bayang kan] Tapi mlm aku dah ok dah...Aku heppy!!! happy sbb aper???????ntah,pkck pun xtau ar nak.. yg penting dapat baju ragbi..aku no 16...BESAU GILER BAJU....bler pkai bju 2,rase kecik je ;p [ko tetap besau botol,jgn nak perasan]

3 comments:

Cik Mirara said...

minumlah ayaq nescafe. [ehhh,loghat kedah terkeluar]
release gak tension nya.

thaleqfatihah said...

ko rindu laut eh dugong????hahaha :D

dotdlegend said...

period pain ek ko?? hahaha good luck ragbi wei.. haha