Wednesday, December 8, 2010

Kurun.

Akhir nyer, Setelah sekian lame, Post jugak aku nyer blog nih.
Klo pompuan mengandung,dah beranak dah agak nyer.
Entry terakhir aku bulan 8..
Skarang dah bulan 12..
4 bulan aku menganggur tau x.
blog aku ni pun dah layak jual kat besi buruk nih..
so sad..
Mungkin aku perlu kan sdikit maser utk bersendirian utk mengkarang blog nih..
Untuk pengetahuan korang, sem nih aku dah tukar blik,tukar rumate.
Blik aku merupakan tumpuan orang ramai lalu lalang..
Dan telah menjadi bahan kritikan Opel sekeluarga..
Aku suka ayat opel..dak2 kolej masuk pertandingan koir ke?hehe
Bilik aku sampai pagi pun masih riuh rndah..
tapi aku je, seorang pendiam, xcakap banyak..Aku hanya lah pemerhati (haha)
Kajian mendapati bahawa,kekerapan pendatang asing datang ke blik aku...
hmmm...99%..byk kan...
Anda cube bayang kan,baru seminit anda kunci pintu, dah ader org ketuk..
The point of the story..Xyah kunci pintu..
tapi aku dah biase dah ngn situasi sebegini
Org kater kte kene adapt ngn situasi..
Yes..Aku perlu kan maseer sendirian klo nak post blog..
xtau nape, rase baru byk idea melimpah2 klo bersendirian..

Orang lame dah merase cuti, tapi aku baru nak kenal erti cuti..
Agak bz gak kebelakangan ni..
Dengan persediaan KJR..
Macam2 lah..
Setelah 2 Minggu dok dalam hutan, dengan ketidakstabilan kulit aku..
Akhir nyer kulit aku jadi sangat trok..
Sampai aku pun jijik nak tgk tgn ngn kaki aku sendri..
Pasni aku nekad nak dok kat umah je cuti nih..
Klo kuar umah pun tutup satu badan..Aku xnak kene matahahri langsung..
Orng nak kater aper,kater lah..Korang memang selalu mengata..hua3.

Nak di jadikan cerita,adik aku haziq baru melafaz kan sunat pg td..(hehe)
dia ikot jejak aku sunat darjah satu..
yeahhhh...terbaik lah haziq..
tapi skg memang bende tu di tutup ek?
Sng lah cmtu..Klo aku jadi haziq,aku dah main futsal dah..(haha)
Klo mcm dlu nak baring pun kene gantung kain kat silling..
Sakit gak ar maser 2.
Tapi besh,dpt byk mainan,..hehe..
Skg nih dah maju dah..
xyah pakai sabut kelapa,hanger...
dah tutup rapi dah..
Syabas Medic..Korang memang terbaik,,

p/s nnt sy wat entry pasal awak yer
p/s1 ari jdi korang dkt2 kan bell ngn midot..baru aku pasan..

6 comments:

thaleqfatihah said...

waw:) orait!saye tunggu :)

botol said...

ok...tgu jgn x tgu..
u the best

dodot said...

ceh baru perasan ke? haha sebab tu kitaorang sehati sejiwee... haha

*banner blog takde lagi besar ke?? hahah

botol said...

ye ar..xpnh celebrate ngn korang kot..jom ar..
korang blnje..hahaha..

macho x baner blog aku?haha

dot said...

ahh sudah r.kitaorg datang nak celebrate r. tapi ko takde.. hahha so terlepas r. hahahha

macho gile, tergoda nenek aku, haha

botol said...

sory ar...aku last minit kene balik kg..mane gmbo ko??

haha..well...nenek pun nenek lah..haha