Saturday, June 26, 2010

Email


Sejak 2,3 kucing berlari nih..Manakan same si kucing belang..Aku slalu je dpt email..Email aper??
Email lotery lah,ni lah..Kepala hot dyee org..Ape kejadah nye aku nak menang lottery..Contoh:

Your email have won £891,934.00 Send:Name,Age, Address, Tel,Country

Giler ape nyer..Klo aku menang peraduan mewarna,aku cye ar..Bakat aku dlm mewarna dah x dpt di bendung lagi..Korang caye x aku penah menang pertandingan mewarna?? caye x?? Korang memang,sume yang aku ckap,sume x caye..Bila aku btl2,ko kate aku tipu,bler aku tipu, korang pecye lak..Tpi memang aku tipu pun..Xde keje aku nak menang pertandingan mcm tuh..Xde clazz lah kan(padahal dah byk kali kecewa,asek x menang je) Tapi aku x putus asa..Ada aku igt lagi, pertandingan mewarna..Aku ngn akak aku masuk jer..Mase tuh lah aku baru tau yang aku ader bakat meniru..Dan bakat tuh dah meluas dah sampai ke manara gading..Semakin kiter asah, semakin tu lah mkin pro..Tapi bakat tuh agak kurang di guna kan atas sbb2 yg kukuh..Berbalik pd pertandingan mewarna..Bape jam ntah masa mewarna 2..Aku dok sblh akak aku..Tpi ader ke ptt dok bwh lantai..Bakat mewarna yg telah lame terpendam ni x dpt di tunjuk kan..Akhir nya kakak aku gak menang..Lagi pun aku sbg adik,kene lah mengalah kn..Xkn aku nak langkah bendul lak klo menang..Tapi xper..Ader lagi pertandingan mewarna yg aku masuk..Tpi ni sume adek bradik aku masuk..abg aku,kakak aku..bler aku kaler tuh,aku tgk kakak ngn abg aku kaler,huh,,putus asa trus..Aku tgk,aku kaler dah mcm dak tadika pun ader.. haha..Maser 2 pun darjah bape ntah..Akhir nya,bakat mewarna aku 2,aku simpan dlm2.Aku dah xnak tunjuk kat org dah,walaupun ramai peminat yg suh aku kaler,tpi aku dah bersara dah.. Lepas tuh aku tukar lak kerjaya,melukis..Tapi haram x berbau, aku ley lukis muka Son Goku jerk..pastu badan dier,bdan lidi..Sejak tu,kerjaya aku bertukar tukar..ni lah,tu lah..Skg nih aku dah jmpe dah..blogger..Walaupun mcm x best je post2 aku nih,tpi nih sume kluar dari hati. Ni diari aku...KORANG XLEH BACA DIARI ORANG LAIN!!!!!!

Berbalik kepada tajuk besar kite ye tuan2 dan puan2 skalian..Kini masalah aku akan jadi masalah besar negara..Asal lah aku ley dpt email pelik2..Aku sangat x berpuas hati lah mcm nih..Tgk2 notification,email mcm tuh..Lain lah aku dpt mcm nih

"Anda telah memenangi cabutan bertuah..Sila lihat di luar..Kereta Suzuki Swift itu adalah milik anda..Kunci ada di atas meja." Yang benar: Bapak ko..




Kan best klo dpt mcm tuh..Sejuk prot mak aku mengandung akn aku..Tapi xpe..Itu kereta idaman aku,n aku nak bli hasil titk peluh aku..Kan org kater sebutir beras ibarat titk peluh petani..Jadi,kiter mkn seketul 2 dah mcm bertani dah..Jadi jgn lah membazir ye rakan2.. Klo mkn itu,igt lah aku kat cni..Yang hanya mkn nasi berkuah kicap(kata botolkicapsusahmati)..

Hah..Lagi satu..tiba2 lak aku merindui bekas kekasih lame...W660i....Aku rindu kau wahai hp kesygan ku..Tiada hp lain dpt mengganti kau..Skg nih aku masih gune kan madu kau..Aku nak carik hp lain,tpi ssh..aku asek igt kan ko..huhu...


2 comments:

Unknown said...

wei tukaq hp baru r..haha~

faizbotol said...

aku tukaq hp bru?
gune duet hang bley??haha