Friday, June 25, 2010

Buat Kawan

Bila aku dengar je lagu nih..
Aku teringat kat seseorang..
Seseorang yang bergelar kawan..
Dia seorang yang sangat baik..
Walaupun agak berumur(sory)..
Tapi berdarah muda..
Aku hormat gila kat dier..
Telah menjadi ahli tetap Geng Karok..
Dan ni lah satu2 nya lagu yang dier best nyanyi..
Lagu di tuju khas untuk..
Noor Hamidah Binti Mubin
a.k.a Midot

video

8 comments:

dodot said...

speechless.. hahha suara aku macam ramli sarip versi pompuan kan? hahaha mula2 ko ingat lagu ni sajak kan? hehe

thanks beb. waa rindu nak karok.

p/s: ko mmg cari yg tanpa vokal ek? hhaha

botol said...

haha..speechless..mmg ar..dah tanpa vokal..
mmg xder suare..hahaah
tau xper...dah ko ltak kat bloe mcm tu jerk, ko ape barang jiwang2..haah

wlcm....tau xper..rindu gler..

p/s: sila nyanyi kan utk aku cpt...

dot said...

hahahha nnti kita sruh bell blanje. dia kate nak blanje. hahahha

p/s: kalau ade skype aku dah sruh anak sedara aku nyanyi tuk ko. hahaha

botol said...

haha..btl gak ek..bell byk berutang..hahaa..
cendol x blnje lagi dier 2..haha

p/s asal anak sdre ko??ym ader ma...haha

dodot said...

hahaha aahla.. dtg r sini. aku blanje cendol 60sen kat tepi umah aku ni je. hahaha dgr cite ko ngan bell nak dtg? hahha


p.s: ym tak bestlaa. hahah (padahal laptop aku takde vcam) hahah

botol said...

haha..ko bli kan ar..post kat cni...kat cni sume cendol mahal2..x terkeluar duet aku dri dompet(kalau ader duet ar) nak dtg...tgk dlu.
aku sen xdeer langsung.hehe

p/s ko xder vcam ker??xpe2..ko ltak hp ko,gabung ngn laptop

bell said...

wooooooo ape sebut2 name aku nih...aku nak blanje cendol..tp ko..tongga..che nah..bana cam menteri..bz gileeeeee...malas aku nak booking..hahahah..

tunggu suatu hari yg tenang la..hehe

p/s - nnt igtkan aku..

botol said...

haha....aku paling x bz kan antara dye org.
plg bz,menteri besar ar,bana
hahahaha

tgu suatu hari pabila ombak tenang..

p/s ko pun igt kan aku