Saturday, May 22, 2010

FinAl yEar yAng tErbAEk


Nama: Noor Hamidah Binti Mubin.
Nama samaran: Midot/Kadot
Asal: Pahang
Umur: [amat senstif] ;p
Macam maner kenal: Nuang
Kenapa dia terpilih dalam blog nih:
Seorang yang ceria dan banyak bagi nasihat kat aku. Xpenah mengeluh kot melayan karenah aku. Dia banyak bagi semangat kat aku and kadang2 selalu suport aku.















Nama: Nabila Athira
Nama samaran: Bell
Asal: Selangor
Umur: 2?
Macam mane kenal: Ntah
Kenapa dia terpilih dalam blog nih:
Dia seorang yang agak penakot. Pemakanan dia amat limited. Adalah kawan baik midot. Suara dia sdap mase karaoke, tapi malang nya x ikot timing yang sepatut nya. Seorang yang pemurah, byk gak blnjer aku.








Nama: Asyraf Azizan
Nama samaran: Lehe
Asal: Selangor
Umur: 2?
Macam maner kenal: Orientasi
Kenapa dia terpilih dalam blog nih:
Dia adalah presiden kelab kembara. Sentiasa menyaport semua aktiviti yang telah di jalan kan walaupun aktiviti 2 bosan[pangkor] Seorang yang alim,pendiam. Tapi bila dah knl dia,dia memang kepala gler











Nama: Nuri Jazuli Bin Kamarudin
Nama Samaran: Pigok
Asal: Kelantan
Umur: 21
Macam mane kenal: Kami 5th
Kenapa dia terpilih dalam blog nih:
Seorang yang kuat mengutuk orang. Dia rumate kepada Lehe dan juga jiran depan aku. Sentiase melawat aku maser susah dan sng. Kaki kiri dia paling terbaik maser futsal.


8 comments:

Anonymous said...

yes mereka tu best!!

tough lady :) said...

ehem ehem. nih bodek tahap pe nih botol..hahahha..takde duit kecik nak bg..hahaha

"Dia seorang yang agak penakot. Pemakanan dia amat limited. Adalah kawan baik midot. Suara dia sdap mase karaoke, tapi malang nya x ikot timing yang sepatut nya. Seorang yang pemurah, byk gak blnjer aku"

penakut??blerghhh..pemakanan limited??soriiii..hahaha..suare sedap??ehem ehem. aku tau ko rindukan suare aku..hahah..t sem dpn ke taun dpn ke aku dtg blanje cendol ye..korang sume bz sgt sem lepas..hohoho..

thanks for the friendship :)

dot said...

wei.. pigok asal kelantan laa... hahah



p/s: thanks 4 everything,, teletubbies kuning taik.. hahah

faizbotol said...

anonymous-yes..tau xper..terbaek dri ladang

bell-yg nih bkn bodek,ni iklas dri hati..hua3..
ko kan byk alergic..hehe..hah,cendol,ko jgn lupa.. bape org ko janji kan..hehe.aku tgu next sem k...wlcm ;)

dot-silap2..aku rase aku tulis kelantan..hehe..
wlcm...

p/s thnx kat korang gak!!thnx byk2..

Anonymous said...

Nuri Jazuli Bin Kamarudin tu bukan budak baik ke?rasenyer die xsuke kutuk mengutuk org ni...yg suke mengutuk jiran depan bilik je...silap tu...

faizbotol said...

nuri jazuli bin kamarudin 2 x lah baik sgt..
dont judge people dgn rupe dier..walaupun muka dia ala2 bapoks,tp perangai dier.masyaallah...

Anonymous said...

cesssssssssssssss.....kurangnye ajaran kamooo....nasib baik ak xde blog...hahahaha

faizbotol said...

hahaha...well...xper..anggap nih blog ko..hahaha