Saturday, March 6, 2010

Siapa kah Dia?

Tajuk ini xde kene mengene ngn mase silam aku atau pun masa depan aku..dan tiada kene mengene yg hidup atau pun yg tlh meninggal dunia..

Pagi ku di sirami hujan lebat yg menembusi ruang2 kosong tingkap ku..Di sebab kan smlm ak tdo agak lewat,membuat kan aku masih lena di buai mimpi indah di pagi hari yg sejuk nih..Sepatut nye di pagi hari ini aku terpkse menunaikan tgg jwb aku sbg pelajar dgn dtg ke pertandingan futsal[koko].Tapi di sebab kan cuaca yg agak menyebelahi kpd ttdo ku,aku sambung tdo..Jam telah mencecah 9.30am, Che Nah telah memekak di telinga ku mcm ayam betina berkokok..Akhir nya aku tewas dgn bebelan Che nah..Aku berangkat terus ke padang futsal berdekatan KMR..Di sbb kan aku,Tongga terpkse menunggu lame sehingga perlawanan group kte org start,Che nah menerima kritikan dari kte org..[pdn muka ko Che nah,sape suh nak sgt pegi cpt] Agak membosan kan coz skng bkn musim futsal,jdi aku xde smgt nak main ftsal..Lgpun aku tgh recover dri injurd..nak simpan utk main ragbi isnin nih..Cuaca agak membara panas nyer..Aku pun dah berjaya menjadi dugong minyak yg berwibawa.. ;p Dri pg sampai ke petang tournament nih..Memang itam+giler=silver medal.. nseb baik dpt medal, ok lah jugak kan..[wlaupun aku x main ;p] Balik jer aku trus tdo..Jam telah tersadai kul 8.54pm, hp aku berdering..~Thaleq suh aku g tgk teater k17..Bergegas aku pegi sane,Che nah pun same jerk..dtg2 kul 9.20...dah nak hbs dah pun..Patah hati aku bler dgr dah nak hbs..tpi itu x mematah kan smgt aku,aku masuk jerk..hmm..Penuh gler panggung percubaan..respect lah..
tPi K5 blom lagi..kita nnt kan lah TGV..Balik dri teater,pegi lepak kat ss..pastu trus trun training..Mlm 2 igt nak tdo kat konti,tpi keadaan konti yg belambak2 nyamuk telah membuat kan aku trus balik blok..

p/s aku mimpi indah~~

1 comment:

thaleqfatihah said...

go3 ruggers k5 (^__^)
ko mimpi ape?tettttttt~~~

blnje ak lak :)