Thursday, March 25, 2010

Mcm2 berlaku ari nih...

Aku di kejut dengan bisingan2 yg datang dari pelbagai aspek budaya dan jantina..Aku bangun dan trus sambung tdo...Mata aku langsung x berupaya nak buka..Ye lah tdo dua jam je, mane larat.Aku bgn,dan trus ke blik..DAn menyambung kan tdo aku yg terbengkalai..Bangun2 dah kul 9..Tpi aku sempat bsuh muka dan rmbut[mandi bukan perkara wajib] Motor sape jadi mangsa wat pegi klaz/?? atat ar,sape lagi..Dalam claz lab bi,sepanjang maser tdo..nseb baik che nah kejot kan..Pstu claz tuto lak...aku dtg dgn bangga nye coz aku tau claz xder coz letrik xde..aku smgt dtg sign jerk..Mkn tgh hari kat fudkot mcm biaser..tpi aku jmpe SI DIA...tapi dia nak pegi mines..huhu.. Nak ikot... ;p ptg plak tolong che nah setle kn khemah...Pale hotak die...mlaysia pnas gler..Dah mcm dok afrika dAh..claz mlm mcm yg pnh aku impi kan,mcm kelab mlm,tpi jauh meleset.. keboringan melanda stiap dak2 yg dtg ke claz mgm..Aku mcm biase blek claz bli burger kt k6..terbaek...malang menimpa di blok baung 0019..Kebakaran menyelubungi ruang2 kosong bilik tersebut..Nak marah pun x gune,just membantu membersih kan blik 2..rumate dier plak krete dier b'asap sampai kat kolej...memang sesuai rumate lah..


p/s thnx blanje wedges ;p
p/s che nah..bkn ko slah...
p/s bana...pegi repair kete ko..

1 comment:

thaleqfatihah said...

ur welcome (^__^)
len kali ikotla:)