Thursday, March 11, 2010

Akhirnya kecundang jua...[jgn bace,sensored]

Bertarikh 8 mac 2010[isnin]
Macam biase,aku xder claz langsung ari nih..
Aku bercadang merehat kan badan utk match petang nih..
Aku agak kurang sedap hati pd perlawanan ptg nih..
Pelbagai cerita aku dgr pasal lwn kite[KTP]
Ntah lah,nak caye ke xnak..
Petang telah menjelma..
Macam biase pemain2 yg berwibawa telah trun berkumpul di foyer baung..
Ader yg gembira[che nah],ader yg demam[dusun]
Pelbagai kerenah..
Cuaca agak redup2 manja di situ..
angin suam2 basah..
Dragon Fifth trun dgn azam utk menang..
Pemain2 memanas kan badan sambil menjeling2 pihak lawan..
Badan lawan x mcm bdan lawan ssblum nih..
kecik sedikit..
prrrriiittttttt..
Pengadil meniup kan wisel tanda perlawanan bermula..
Dragon fifth memulakan langkah..
hujan rintik2 mula menunjukkan rupa..
Perlawanan tetap di terus kan seperti biase..
Di satu ketika,kedebukkkkkkk...
Bigo memaki hamun pihak lawan..
Aku nampak ape yg terjadi..
Perlawanan di henti kan wat sementara.
pergaduhan mulut..
Argggh..
S**L dye org main taik..
tumbuk2 lak..igt wrestling ke ape..
Ko yg kat luar jgn masuk cmpr!!!!
Pertukaran pemain di buat..
Bigo kluar dri pdg...
Pemain2 Dragon Fifth agak down slepas kapten kluar..
Aku turut same down..
tetapi permainan tetap di terus kan..
KTP tetap main kotor dye org..
Dasar no balls...!!!
ko igt ko international ke main pkul2??
international pun x main cmtu lah!!!
Giler kecot dye org!!!!!
permainan tamat dgn penuh emosi..
KTP main mcm final dah..
Gi maT ar!!..
Dragon Fifth akan balas dendam!!!
Nanti kan!!!!!!

p/s thnz dtg sokong walaupun lmbt ;p

1 comment:

dodot said...

ko mmg kena buang laa undefined kat blog ko ni.. hahah