Thursday, February 4, 2010

Mintak maaf rakan2...huhu

Atas kesilapan aku ini,
Semua menjadi kelam kabut,
Atas kelambatan aku ini,
Jadual telah bertukar.

Aku telah hampa kan sume orang,
tidak kira tua dan muda,
Aku tau mereka kecewa dgn aku,
tpi mereka sembunyi kan.

Aku bukan lelaki sempurna,
Walau pun punya akal fikiran,
Tapi aku x pandai gunakan nya.
___________________

Masa itu emas,
Jangan lengah2 kan keja,
Tengok ape dah jadi skang,
Ko kene tanggung sume,
Ni sume salah ko,
Bila ko nak berubah nih?
SAmpai sesuatu makin terok ker?
Berubah lah sebelum terlambat..


p/s mintak maaf top2 dlm program kenyir.
p/s mintak maaf kat peserta yang nak ambil bahagian....

huhu

3 comments:

dot said...

huhuhuh alaa cam ayat aku bese cakap "tapi takpe.." hehe mase ni lah nak belajar kan?? hahah



p/s: pastikan xtvt yg ganti kenyir lagi syiiioookk dr kenyir.. hahah :P

i x o r a said...

kite g pangkor jom..
cbe check bajet..
rse xsampai rm100

zana~

azurin nasir. said...

cuba lagi :)
kalau best aku join . pangkor ea? gila best wo. hehe