Wednesday, February 3, 2010

bersama family!!!

Tanggal 31 Januari 2010..

Aku bgn pagi dgn jaya nye..
Ape yg aku carik mula2??
mknan?emak? salah sumer 2.
Aku carik selimut...
Aku tutup satu bdn aku dgn slimut.
tapi malang nye aku di kaco oleh ultraman[adeq aku]
Aku trus menyegar kan mata ku dgn laptop aku..
Pergh..mlm td aku tertdo maser on9..
mintak maap pd saper2 yg aku x sempat reply[midot ngn bell]

Mak aku ajak g jualan gudang kat shah alam..
mls lak nak pegi,tpi alang2 nak bli brg nak blek kolej,aku ikot ar.
kat jualan gudang 2 plak,hampeh xder pape..mmg membosan kan..
bpak aku nak bli aper?
tv plasma!! pergh..
mmg x agak..tpi x bli pun..survey je..
aku tau perangai bpak aku mcm ner.
pastu kte org g lah karang karft..karnival..
hmm..ape yg ader kat c2?ntah ar..
buku jerk..komik xder pun..
tgu punye tgu..
tiba2 ader plak sesi temu ramah ngn finalis dewi remaja..
wow...astaga..x ttp aurat sume..
ape nak jadi ngn dunia nih [ntah nape jadi baik maser 2]
mase nak jln blek,tanpa memandang kehdpn..
aku terlanggar seorang gadis...
aku ngan gentle nye ckap ar sory..
dier membalas..xper..
comeyl nyer suara dier..
muka dier?
mcm gadis free hair terakhir..
Aku pndg dier dari jauh..
xkan nak ngorat kot..
siapa lah aku bgi pompuan secantik 2 kan..
dpt usha dri jauh pun jadi ar..
x kelip aku tgk..

dah..dah..dah terserong dari tajuk nih..
bpak aku bwk lak mkn kat cendol kat sblh msjd..
mmg itu paberet aku..
cendol + tapai = cenpai..
pastu mkn ngn rojak...
mmg sdap x t'hingga..
[asek citer pasal mkn jerk..dah mcm pnut lak..haha]

selepas itu..
aku pegi pkns..ntah mak aku nak bli hape ntah..
ikot jerk,,,aku plak g giant..shoping...yeay..
byk aku tibai..amek je maner aku rase nak..
hehe..
abah..mintak maaf abih kan duet..hehe..
lame gak dlm 2..
b'jam2..pdal kecik je giant 2...

Aku dihantar pulang oleh abah ku sejurus smyg magrib..
sampai kolej,trus g mkn nan che nah,pido tongga & kuno..
Mlm yg di nanti kan,,
sesi fotografi..

Aku sgt malu amek gmbo mase 2..[haha]
tgk lah gmbo sape yg plg byk nnt..
aku msti ckit je kan..
best gler amek gmbo ngn tongga,kuda,kemo,kupan,bangla,pajaa,leleq,bell,midot dan sbg nye..
have fun gler2!!

mlm 2 plak tiba2 smgt main bdmntn...
yg best nye dpt tau the bigest looser...
CHE NAH...hahahaha
main sampai kul 5 pagi..mcm haram...

p/s Makanan mak terbaik!!!

p/s1 rindu kat awek ari 2...hehe

p/s2 jom makan cenpai!!!sape nak ikot??

p/s3 xpuas amek gmbo lagi..huhu..

p/s4 che nah looser..haha

4 comments:

b E e L a t H i R a said...

woot woot. antara gadis yang ku temui..lalallala..hehe

p/s - patut ah tibe2 senyap je tak reply..hampeh btol. ktorang igt ko g mkn..hehe

botol said...

haha...dok umah mmg keje tdo..phm2 ar..hehe

thaleqfatihah said...

ko ni pemalu ke???eh x puas ati..ku nak check kt gambo balik;p

de Picasso said...

cenpai satu!!!!