Saturday, August 6, 2011

Yang dah pegi tu,biar lah die pegi

Aku mengenali KAU menerusi KAWAN baik ku
Masa itu,kau tidak lah berapa cantik
tapi hati kau masih SUCI
Masa tu juga aku sangat perlu kan kau
Akhir nya kau hadir dalam hidup ku
Aku sangat GEMBIRA bila bersama kau
Macam kita buat bersama
Kau tidak penah buat aku sedih
Kau sentiasa memberi aku semangat
Tapi aku saja yang BODOH
Aku tak pandai jaga kau
Aku selalu buat kau sakit
Lepas aku mengenali KAWAN BARU
Sebenarnya kawan itu untak kau
Aku tak nak kau sunyi
Tapi sekali lagi aku silap
Aku terlebih layan kawan baru kita
Kadang-kadang bila kerjA,aku tak dapat layan kau
Tapi selama aku kerja,kau paham situasi aku
Kau memang kawan sejati aku
Tapi semalam
.
.
.
.
.
.
.
Kau terseksa sangat
Aku sedih GILA tengok kau terseksa
Aku tak tahu nak buat macam mana lagi
Macam-macam aku dah buat
Tapi kau tetap tidak bermaya
Jadi aku terpaksa menamatkan riwayat kau
Aku mintak maaf sangat-sangat
Selamat tinggal wahai sahabat yang bernama
.
.
.
.
.
.
.
C510a

p/s tension xde hp =(

5 comments:

miramalek said...

cehhhhh~~ aku ingt ape la td kannn~~ haha

botol said...

HEHE....ko igt aper???
xnak bg aku 'kawan baru' ke??haha

fatynadia said...

haha. tukaq len jela

Not really a writer[Ez] said...

damn botol...ak ingat ko putus cinta.......harem betoi

botol said...

fatynadia- tukaq memang sng,nk tukaq pky ape??hehe

kuno-hahahaha..ko tau aku cmner kn..hehe