Tuesday, August 2, 2011

Puasa Oh Puasa

Assalamualaikum blogger2 dan pembaca2 sekalian..Sudah sekian lamer,nak masuk 3 bulan aku xpnh update kat blog aku nih..Bukan kesepian,tapi mencari angin yg telah lame hilang...Skang ni aku dah ader hobi baru..Sebelum 2 aku nak ucap kan selamat berpuasa pada sume umat islam kat dunia nih..Aku mohon maaf pd sape yg pnh aku wat salah dan silap..tiada yang sempurna dlm dunia nih..Aku nak cter ckit ape yang aku wat sepanjang cuti sem nih..Seperti yang korang maklum,aku keje subway hanya lah 7hari jeer,tpi dgn alasan yang aku bg,gaji tetap aku dpt.. Alhamdulillah...Aku keje kat Restoran Seri Nur Qaseh kat Seksyen7 Shah Alam..Yup..Walaupun jauh dri rumah aku,tapi disebab kan member,aku keje gak kat sane,,Lagi pun aku menumpang je pun naik moto..Kater xder lesen moto kan?hehe..Lame gak ar aku keje kat sane, sampai Sabtu lepas 23 Julai 2011...Mase aku keje situ,mcm2 lah kerenah yang aku jmpe..Ader yang ok,ader yg x ok,ader yang gedik..tapi dah keje kite sbg pelayan restoran,kene gak hormat walau ape perangai die orang..Mase aku keje situ gak,aku ader amek cuti seminggu..Aku keje survey plak..Nanti aku cter kat korang survey pasal aper k?igt kan aku tau..Skang ni dah nak masuk 3 hari kte orang puase,tapi bgi aku mcm biase jer,,dok umah...tlg mak masak jer.. menu aku first day mee kari,kueh gula melaka,murtabak ngn air bandung soda laici..menu 2nd day mee hun sup,roti jala,roti john ngn air strawbery..Mase poser nih biase lah,sume makanan sdap..klo tgh ari tgk jajan dah mcam chicken chop sedap nye,,tpi bile dah buke,nak tgk jajan pun xlalu kn.. Mgu lepas aku pegi cameron highland..Dri selase sampai jumaat,lame kan?? bpak aku ader kursus kat sane,jadi aku menyemak ar nak ikot...Lagipun aku bru lepas benti keje,nak release tension ckit,..hehe..Entry lepas2 ni aku akan cter serba sedikit mase aku g cameron highland tuh..Pasal hobi baru aku plak,hobi daunload muvie..skg ni boley di kata kan byk gak ar dri xppnh daunload kan..Besh gak daunlod cter2 nih...nnt aku cter pasal daunload cter nih k.. Sory lah coz lame gler x update blog nih...skang bru ader semangat nak post cter2 baru... Sekali lagi Selamat berpuasa,..!!!

No comments: