Wednesday, August 3, 2011

Hobi baru..

Seperti yang korang tau aku ade hobi baru...Download movie..Mula2 tu macam susah jer,macam2 tempat aku cube download movie...mcm kat limewire,torrent...tapi sume 2 x menjadi..Skang nih aku download kat beberape blog yg aku usha...Menarik ar sbnr nye..Aku belajar download dri blog2 ni...


Aku tgk sume cter ader,movie ader,series ader,cter melayu mcm cerekerama pun ader tau..
Aku respect kat dye org..Macam dye orang byk ar link2 nak download mcm fileserve,filesonic,wupload,uploadstation...Tapi fileserve ngn wupload aku xley bkak..xtau lah streamyx ke yang block web nih..Aku skg dawnload gune filesonic ataupun uploadstation.. Sng ar..
Tapi macam filesonic,kene gune premium account tau...Klo nak premiun account free korang like page nih.. Free Premium Account..Setiap account berbeza tiap ari...yang penting korang kene update kat Free Premium Account..

Dua tiga ari ni aku try daunload kat jiwang.org..Puas hati gak download kat sini..Byk gler movie2..Yang penting korang pandai pilih..Ader gmbo cantik,ader yang x,ader yang ley download,ader yang x ley..,Yang penting korang carik leklok k..Penantian satu kepuasan..

Selain movie,korang yang rajin tgk series pun ader gak blog download... Kat web nih http://www.enjoy-tvshows.com...Ni sume series US ader.Kebanyakan yang baru2 lah...

Itu je lah yang aku tau..sharing is caring.Klo pape,tanye,jgn malu jgn segan..Selamat mencuba!!!

No comments: