Wednesday, December 15, 2010

Tagged by Mr.Y (haha)

Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, fact, habits, or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you.


1. Aku suka kaler merah,tapi malang nyer merah x suke kat aku

2. Aku akan pelik bler dak2 kolej aku pgl aku faiz..Jadi pgl lor name blok aku bler kat kolej..botol comeyl.

3. Suke on9,tapi malas gler reply komen..sory..

4. Suke bace blog2 orang,tapi xkan meninggalkan jejak langsung

5. Seorang yg pendiam, xpandai bergaul..Tpi bler dah knl,sumer perangai keluar

6. Suka berkawan dgn orang yg sporting,pandai buat lawak..Hate emoo

7. Is in relationship Nor Fatihah binti Ramli..

8. Aku suka dgr lagu indie,tapi sejak2 berkawan dgn Tongga n Pigok,aku dgr lagu rapp

9. Suka makan,tapi x suke mkn nasi..Nasi goreng ok..

10. Bler kuar jalan2,suka pkai suar pendek.(tapi malang nyer wat mase skg xley pkai)

11. Snow cap or topi xley di pisah kan..

12. Dlm diri ingin kan bdn yg sasa tapi perasaan malas terkongkong dlm diri ini

13. Suar jeans akan di basuh 3 bulan skali..atau lebey lame lagi smart.

14. Suka kentut,and kentut..Amat bangga kan nyer

15. Now watching HOW I MEET YOUR MOTHER marathon

16. LIVERPOOL FC sampai mati..Walaupun skg tgh agak llooserr

17. Agak x minat tgk wayang,klo tgk pun cter lawak jer ar..Klo x,kompom tdo dlm wayang

18. Aku ni agak kasar lah gak,tapi ape yg aku ckap sume 2 x bermaksud pape..Sory klo ader wat silap kat korang

19. Penjagaan gigi amat penting,coz gigi tuh antara asset aku..haha

20. X ley pegang duet,dlm 30minit ley hbs seratus

21. Kawan ader lah segala2 nye

22. Currently blom mandi skg nih..dok umah menyebab kan mandi ku menjadi sehari sekali

23. Tiada konfiden dlm diri. Xley jadi tokoh

24. 24 hours on9,and dgr lagu.

25. Hp sgt penting. Biar kad pengenalan ilang,jgn hp ilang..


Lantak ar aku nak tag sape

saper2 arrr

3 comments:

de Picasso said...

cipan ko botol!

botol said...

hahahahah
gurau2 saja

EZZY said...

haha...name ak ade...