Monday, June 14, 2010

RnR Taiping

PERHATIAN : Jauh kan dari makanan


Perjalanan ku dri kedah terhenti di sebab kan masalah peribadi ku..
Waktu 2 ujan renyai2 di waktu mlm..
Off course ar bru balik dri kenduri kawen..
Prot msti meragam gler vavi..
Aku dgn tanpa berfikir panjang trus masuk tandas kat r&r..
Sudah bru beberapa saat dok kat dalam..
Aku terdengar suare org berbual..

Bapak : Ader x??
Anak : Xder lah..
Bapak : 2 lah..kat sini sumer xde.....AIR..

"What the s*#%!!"seraya dlm hati aku berkata..
Aku dgn slow2 nyer bukak paip air..
Fak..Air xder..
Aku terus menjerit..
Woi!! Air xder...
Macam2 maki hamun kuar dri mulut aku..
Dlm utan pun x tension mcm ni bler memerot..
Akhir nye ader org bli kan aku air mineral..
naseb baik,klo x,xtau bahan ape aku nak gune kan..
_________sEkiAn____________

4 comments:

Hirzie said...

bongeeeeeeek...faiz haha!! lawak sial. tu la lain kali cek dulu air tu..wakakakaka~

botol said...

haha....xsempat nak cek bai...xthn gler..haha

Hirzie said...

haha... lawak2 ak xtahan tergelak je bace...

botol said...

haaha...aku kat dlm tu dah gelak mcm org gler dah..haha