Monday, June 21, 2010

P

Sebelum bermula cerita suka dan duka,Bismillahirrahmanirrahim..Syukur Alhamdulillah..
Penantian selama beberapa tahun nih berbaloi jua akhir nya...Atas penangguhan yang mmg x dpt nak di elak kan, tarikh keramat nih 21 jUn 2010 menjadi penentu segala2 nye..Tanpa segan silu,aku menetap kan tarikh tersebut coz mmg xder maser dah,aku pun nak masuk kolej dah kan..Ok..Cerita kan lah sejarah aku dlm dunia lesen krete nih...Aku telah mendaftar masuk lesen nih pas hbs je matrik..Hasil sbb maser 2 aku masih bekerjaya,aku x dpt nak free kan dri utk ke claz2 yg wajib di duduki..Tpi nak di jadi kan cerita,kan utk dpt lesen L, kene masuk test komputer kan??yeah...Aku gagal test pertama..Agak malu gak aku ngn kaum2 aku..Aku telah memencil kan dri waktu 2..Terngiang2 kat telinga aku "ko matrik ko lulus,test yg begitu sng pun ko x lulus"..Aku yakin maser 2..maser wat test 2,aku recheck 4 kali kot..Dlam sejarah hdp aku, ni plg byk aku semak blk jawapan..Argh..itu x mematahkan semangat aku utk meneruskan hdp ku ini..Aku repeat balik mgu dpn nyer..Alhamdulillah nasib aku baik..Ckup2 makan..Aku rase komputer nih tipu kot,Aku dah tiru org sblh dah kot,itu pun ckup2 mkn..mengong btl aku nih..
Akhir nyer kini aku dah bergelar mahasiswa dan memegang lesen P..AKu amat berbangga.haha

p/s terime kasih penyokong2 ku...

5 comments:

thaleqfatihah said...

tahniah--<@

botol said...

same2 <3

Hirzie said...

wah2 kaka..gud job, ak x boleh amik r doctor x bagi keh3

fatin said...

ha... pasni ko plak amek ftn ;)

botol said...

kuno-haha..xper..xlamer lagi ar..haha
fatin-haha..ape kes..ko blnje aku